Dzīves gudrība vienmēr ir dziļāka un plašāka par cilvēku gudrību.

Arhīvs
Februāris, 2020
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
1
Meklēs risinājumus OCTA piemērošanai ārpus ceļiem
Publicēts 19. oktobrī, 2017.
Obligātā civiltiesiskā transportlīdzekļu apdrošināšanas (OCTA) modelis Latvijā ir ačgārns, pauž Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padomes (LOSP) ģenerāldirektors Guntis Vilnītis.

Šodien, 19. oktobrī Finanšu ministrijā (FM) norisināsies Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) konsultatīvās padomes sēde, kurā plānots pārrunāt likumprojekta “Grozījumi Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā” dažādus risinājumus OCTA piemērošanai transportlīdzekļiem ārpus ceļiem. Jautājuma izskatīšanā tiek pieaicināta Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome (LOSP).

Kā intervijā Latvijas Radio atzīst LOSP) ģenerāldirektors Guntis Vilnītis, lauksaimnieki ir gatavi meklēt kompromisa risinājumus.

"OCTA modelis Latvijā ir pilnīgi ačgārns (...) Obligātu civiltiesisku atbildību var apdrošināt personai, nevis tehnikas vienībai vai kādam priekšmetam,” uzskata Vilnītis.

Viņš kā labāko modeli min citu Eiropas valstu praksi - apdrošināt cilvēka civiltiesisko atbildību, sēžoties pie transportlīdzekļa stūres. Par šādām izmaiņām Latvijā LOSP ģenerāldirektors gan šaubās.

Jau vēstīts, ka valdība noraidīja sagatavotos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā, kas nosaka to, ka turpmāk OCTA attiecībā uz transportlīdzekļiem veicama ne tikai tad, ja transportlīdzekli izmanto ceļu satiksmē, bet arī jebkurā vietā, kur iespējama transportlīdzekļa braukšana.

Foto:Pexels/https://pixabay.com/en/users/Pexels-2286921//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: